Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2009

Πισω απο τις λεξεις.(οχι δεν ξερω κανεναν Αλεξη)

Δε γραφω συχνα στα blogs που παρακολου8ω, εδω δε γραφω συχνα στο δικο μου τωρα που το παρατηρω.
Και να σκεφτει κανεις υπαρχουν φορες που δε λεω να βγαλω τον σκασμο. Ξερω οτι εχω πρηξει τον συνομιλητη μου και σκεφτομαι"γιατι δε το βουλωνεις επιτελους!"
Ε, αυτη την περιοδο περναω φαση μουγγαμαρας. Μπορει να εχω κατι να πω σε μια συζητηση αλλα σκεφτομαι "αστο μωρε τωρα¨. Κατι παρομοιο σκεφτομαι και οταν παω να κανω σχολιο "υπαρχουν ηδη τοσα που λενε αυτο που 8ελεις να πεις οποτε αστο".
Ακομη και τωρα σκεφτομαι πως και την αναρτηση δεν υπαρχει κανενας καλος λογος να την διαβασει καποιος.
Τελικα το κακο ειναι οτι ειτε μιλαω ειτε οχι...σκεφτομαι.
Ακομα και η ακαταπαυστη φλυαρια ειναι καμια φορα ο τροπος να μην πεις τιποτα. Περιεργο αλλα αλη8ινο.Καποιες φορες μιλας απλα για ο,τι ασχετη βλακεια σου ερ8ει παρα για κατι ουσιαστικο. Μπορει πχ να πινω καφε με καποιον και αν δεν εχει εκεινος κατι αλλο δικο του να πει, να αρχισω τα κουλα τυπου <<Ξερεις οτι ο Χιτλερ εγινε χορτοφαγος απο τοτε που πε8ανε η πρωτη του αγαπη;>> ή <<τα μωρα κοαλα τρεφονται με μισοχωνευμενα περιτωματα απο τη μανα τους για να παρουν τα καταλληλα βακτηρια ωστε να μην δηλητηριαστουν απο τον ευκαλυπτο που 8α τρωνε αργοτερα>> Το ονομαζω η αχρηστη πληροφορια της ημερας και σιγουρα ειναι εντελως κουλαμαρα αλλα απο την αλλη ειναι ενας τροπος-μη συνειδητος βεβαια- να μιλαω για ο,τι πιο ασχετο απο εμενα.
Διοτι μετα απο κατι τοσο κουλο δε σε ρωταει κανεις "εσυ πως εισαι;" μαλλον γιατι σκεφτεται οτι εισαι τελειως βλαμμενος. Ο,τι και να σκεφτει παντως εσυ δε 8α αναγκαστεις να μιλησεις-αρα και να σκεφτεις-τα δικα σου.
Μπορω συζητησω για ο,τιδηποτε σε απασχολει επι ωρες μεχρι να καταληξουμε καπου που να νιωσεις καλα, ειτε για τα πιο ασχετα 8εματα (με την προυπο8εση να σε συμπα8ω φυσικα!) αλλα δεν ειναι και πολυ ευκολο να λεω τα δικα μου. Ισως καποια απο αυτα, ισως πιο ευκολα οταν δεν υπαρχει οπτικη επαφη, αλλα και παλι μετα λεω οκ και τι εκανες τωρα; Επρηξες καποιον που δεν εχει αναλαβει χρεη προσωπικου σου ψυχολογου και εισαι τοσο ξεροκεφαλη και που και παλι τις ιδιες μαλακιες 8α κανεις. Ασε που νευριαζω οταν δινουν συμβουλες με στυλακι ειδημονα.Δε λεω δε χρειαζεται να ακουω απο καποιον αλλον αυτα που ηδη ξερω αλλα ειμαι πολυ ηλι8ια για να εφαρμοσω, αλλα οχι παντα.
Και για ακομη μια φορα αρχισα να ξεφευγω...καλα που δεν οδηγω γιατι μονιμως απο τα χωραφια θα με μαζευαν, εκτος αν εφτιαχναν δρομους ζιγκ ζακ.
Το 8εμα ειναι οτι 8ελω να ζητησω μια συγνωμη απ'οσους μπορει να σκεφτονται οτι τους εχω γραμμενους. Συγνωμη λοιπον! Απλα να ξερετε δεν εχει να κανει με την γαιδουρια μου!

9 σχόλια:

stavroulazerva είπε...

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί προβληματίζεσαι. Υπάρχουν για όλους μας αυτές οι στιγμές. Υπάρχουν στιγμές που κάνεις αυτοκριτική και λες εντάξει τώρα δεν έχω κάτι να πω ή φορές που θες να πεις τα πάντα.
Έστω και αν είναι άσχετα ή κουτά.
Έτσι και αλλιώς οι άνθρωποι που σε ξέρουν σίγουρα σε αγαπάνε είτε μιλάς είτε όχι.... για τους υπόλοιπους..... τι κάθεσαι και σκας; Δεν μπορείς να φτιάξεις μια εικόνα που να αρέσει σε όλους, θα έπρεπε για τον καθένα χωριστά να γίνεις αυτό που του αρέσει και τι θα κατάφερνες; Θα έφτανες στο σημείο να μην ξέρεις ούτε εσύ η ίδια ποιά πραγματικά είσαι! Την καλημέρα μου!!!

korinoskilo είπε...

οταν λεω κατι ασχετο (οπως αυτο που ειπες για τα κοαλα) και ο αλλος δεν αντιδρασει του στυλ.... κατα τ αλλα ολα καλα?
δεν αξιζει να συνεχισεις στα προσωπικα σου μαζι του ... γιατι σιγουρα δεν σε ακουει .. δεν σε νιωθει ... δεν σε καταλαβενει ...

οτι κατι εχεις και απλα θες να το πεις και ψαχνεις μια ηληθια αφορμη...

τις περισσοτερες φορες οι φλαφλαταδες ειναι και εσωστρεφεις... δεν λενε ευκολα δικα τους πραγματα ... ισως απο ενστικτο ... σιγουρα ομως εχουν βρει ανθρωπους που θα τα πουν ...
εγω το βρησκω πολυ καλο να μην τα βγαζεις φορα παρτιδα ολα τα μεσα σου και να επιλεγεις ποτε και που θα τα πεις :)))

καλημερουδια
και κατι αλλο ..... καθε γνωμη ... καθε αποψη μετραει (για μενα τουλαχιστον ) και ας εχει υποθει 100 φορες... ο καθενας εχει τον τροπο του να πει το ιδιο πραγμα με αλλον τροπο... και αυτο τον κανει ξεχωριστο ;)

Εφη είπε...

στους περισσοτερους ανθρωπους νομιζω συμβαινει αυτο. να θελουν να πουν πολλα και τελικα να μην λενε τπτ, γιατι φοβουνται μηπως παρεξηγηθουν απο μερικους. η γνωμη μου ομως ειναι να λες αυτο που θες να πεις και οποτε νοιωθεις οτιθες να μιλησεις για να ξελαφρωσεις. απο κει και περα, οποιος θελει το διαβαζει. οποιος δεν θελει, παει σε αλλο μπλοκ που θα του αρεσει. νομιζω οτιτα μπλοκ γιαυτο ειναι. για να γραφουμε οτι μας ερθει στο νου. ο καθενας κανει οτι θελει.
καλη σου μερα.

Sunborn ® Liquid Sun είπε...

Φιλη μου, ειναι σημαντικο να λες παντα αυτο που νιωθεις, ασχετως με το πως θα το παρει ο αλλος.
Αλλιως εμποδιζεις τη ροη της αυτοεκφρασης σου.

Καλο καλοκαιρι !

dreamer-angel είπε...

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους από πάνω!Αντε και καλό μήνα!
Φιλιά

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

αχ βρε Θαλειακι... Εγώ με την σειρά μου θα σου πω ότι παρ ότι δεν σε έχω γνωρίσει από κοντά (ακόμα)σου λέω ότι σ εκτιμάω ως άνθρωπο πιο πολύ και από ανθρώπους που γνωρίζω χρόνια...
Μόνο και μόνο γιατί τα λόγια είναι αληθινά χωρίς δείγμα υποκρισίας...
Σε φιλώ παυσανιακι....
ΧΡΟΝΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Savvina είπε...

Θάλεια
Μπορώ να πώ ότι μου λείπεις με την αποχή σου από τον υπολογιστή.
Πάντα περνάω ευχάριστα με την παρέα σου.
Αλλά άνθρωποι είμαστε και δεν είναι πάντα όλα ρόδινα.
Υπάρχουν στιγμές που δεν έχουμε τίποτα να πούμε και υπάρχουν στιγμές που δεν βάζουμε γλώσσα μέσα μας και "εκνευρίζουμε" όσους είναι δίπλα μας.
Εύχομαι όλα να σου πηγαίνουν καλά και να ξαναγυρίσεις στην παρέα μας γρήγορα και με πολύ γέλιο.
Φιλιά.

Ευρύνοος είπε...

Γι αυτό κι εγώ δεν σου κάνω σχόλιο..

να μάθεις..!!!

χαχα

βλέπεις, οτι κι αν πείς κάποια πράγματα παρεξηγούνται ορισμένοι..
τα βλέπουν απο την αρνητική πλευρά τους, είτε οτι λές ψέματα είτε οτι το παίζεις "κάπως"..

κάποιες στιγμές η σιωπή, είναι καλή άσκηση..

χαιρετώ σε..

χαθήκαμε βρε..

Νηρηιδα είπε...

Σταυρουλα πολλες φορες εχω πεσει στο τρυπακι να ειμαι αυτη που οι αλλοι 8ελησαν και καταλαβαινω απο λυτα οταν λες οτι χανεις τον εαυτο σου!Καταληγεις με ενα ωραιοτατο υπαρξιακο!!!!

Korinoskilo το πιστευω απολυτα οτι πολλοι φαφλαταδες ειναι εσωστρεφης(ειμαι ζωντανο παραδειγμα αλλωστε)
Και να πω την αλη8εια αν ο αλλος λεει παντου τα προσωπικα του 8εματα καπως μου κανει.Θελω να του πω"μην το κανεις αυτοοοοοοοοοοοοο" για χιλιους δυο λογους δεν το βρισκω καλο για τον ιδιο!!!

Εφη Πλακα πλακα δε 8α με απολυσει κανεις αμα δε του αρεσει οπως γραφω (παλι καλα!)ποτε μαλλον πρεπει να χαλαρωσω λιγακι ε?!

Sunborn η ροη μου μαλλον εχει...βουλωσει σε καποιο σημειο αλλα που 8α παει 8α τη ρυ8μισω στο τελος!!!
Καλο καλοκαιρι και σε εσενα!

dreamer...ολα τα παραπανω και για εσενα λοιπον!!! Αααααααααααααα 8ελω κι εγω tattoooooooooooo ζηλεψα!!!!

Αλεξ...α να χα8εις με συγκινησες χαζο μου! Και ελεγα 8α μου κρατας μουτρα που τοσο καιρο δεν αξιω8ηκα να στειλω καμια φωτο απο Λαρισα...ντροπη μου που σκεφτηκα ετσι το ομολογω...σνιφ.....


Savvina ειχα ακουσει απο τον Ευρυνοο τα καλυτερα και ειχα λοιπον σχηματισει την καλυτεςρη γνωμη πριν ακομη σου μιλησω(ρωτα τον να σου πειιιιιιιιιι)και χαιρομαι που τελικα ισχυουν ολα οσα ειπε και δεν ηταν απλα λογια ερωτευμενου που οσο να πεις ψιλογκαβωνονται χαχαχαχα

Ευρυνοε καταρχην να πεις στη Σαββινα τη γνωμη ειχα(μη ξεχνιομαστε)
Επισης μσν μπαινω μονο αορατη μεχρι να μου περασει η φαση που λεγαμε αρα οποτε εισαι μεσα στειλε μπας και ειμαι κι εγω!


ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑ BLOGΟΠΑΙΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!