Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009

ΤΟ ΤΕΡΑΣ

Ειναι καποιες φορες που ευχεσαι να μην ειχες σηκω8ει απο το κρεβατι.
Αυτο 8υμη8ηκα πριν τεσσερις ημερες.
Ηταν νυχτα, ημουν μονη, παρακολου8ουσα μια ταινια στον υπολογιστη και ειχα αφησει την μπαλκονοπορτα διπλα απο το γραφειο λιγο ανοιχτη, ισα να σπαει η τεχνητη ομιχλη που πηγαζε απο τα τσιγαρα που αναβα κα8ε λιγο.
Εχω απορροφη8ει, εχω χυθει πανω στο γραφειο και τοτε με την ακρη του ματιου πιανω μια κινηση λιγο διπλα απο την ο8ονη.
Κοιταζω αφηρημενα και την επομενη στιγμη ειμαι ηδη 2 μετρα μακρια, η καρεκλα εχει πεσει στο πατωμα και μια ωραιοτατη, ακατανοητη τσιριδα κομματιαζει την ησυχια.
Μια κατσαριδα σε μεγε8ος αυγου πηρε την πρωτοβουλια να μπει απο το ανοιχτο παραθυρο. Συνη8ως ειμαι φιλοξενος ανθρωπος αλλα το συγκεκριμενο ειδος δεν ειναι αναμεσα στους ευπροσδεκτους επισκεπτες!
Βγαζω την σαγιοναρα (ωραιοτατη, με χαντρουλες και αλλα μπιχλιμπιδια μονο λιγα ευρω απο το JUMBO) και προσπα8ω να 8εσω τελος στη ζωη του αντιπαθεστατου πλασματος. Αλλα κανει ενα σαλτο πισω απο το γραφειο και μενω με τη σαγιοναρα στο χερι.
Γενικα δεν εχω φοβια για τις κατσαριδες, μονο απεραντη αηδια. Η συγκεκριμενη ομως ειναι σαν μεταλλαγμενη απο ταινια τρομου της πλακας και με αιφνιδιασε η ρουφιανα.
Αρχιζω να βγαζω ο,τι βαρυ εμποδιζει να μετακινησω το γραφειο και παντα με τον φοβο οτι 8α μου πεταχτει στα μουτρα. Τελικα δεν ειναι που8ενα κι αρχιζω να αναρωτιεμαι αν χωρεσε να μπει στην κεντρικη μοναδα.
Την πιανω παλι με την ακρη του ματιου, στην αντι8ετη μερια του δωματιου να σκαρφαλωνει στην κουρτινα, να πεφτει και να τρεχει σαν μονο8εσιο της F1 κατω απο το επιπλο της τηλεορασης-βιβλιο8ηκη. Αντε παλι να τραβαω επιπλα και να μου πεφτει η μεση για να πεταχτει παλι προς το κλειστο πλεον παραθυρο. Kι εκει εξαφανιστηκε! Και Κοπερφιλντ λοιπον η κατσαριδα! Αφου εχω κανει το δωματιο σαν να τοπο8ετησε τα επιπλα κακογουστος αλκοολικος, τα παραταω γιατι εχει παει τρεις και η κατσαριδα ειναι σιγουρα καπου μακρια και γελαει μαζι μου.
Φυσικα δεν κοιμη8ηκα στο δωματιο και την αλλη μερα εκανα γενικη κα8αριοτητα, τυφλα να εχουν οι κα8αριστριες απο τα ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΣΠΙΤΙΑ στο ΣΚΑΙ.
Το τερας-ακροβατης-μονο8εσιο-Κοπερφιλντ που8ενα. Την ειχε κοπανησει απο μια χαραμαδα που αφηνει το πατζουρι και αφησε την ηλι8ια να κα8αριζει σαν υστερικη.
Σιχτιριζω ολη μερα και παλι δεν κοιμαμαι στο δωματιο γιατι λεω κι αν ειναι εδωωωωωω;
Πρωτη φορα εφαγα τετοια φρικη με εντομο και ολη μερα νομιζα κατι περπαταει επανω μου.
Τελικα εμα8α σημερα οτι εχουν προβλημα οι υπονομοι και εχει γεμισει η γειτονια.
Ξερω οτι ειναι ενα θαυμα της φυσης (σιγουρα εχει χιουμορ η φυση), οτι μπορουν να αντεξουν τα παντα, πως υπαρχουν απ' οταν οι δεινοσαυροι δεν ηξεραν ουτε να κατουρησουν(Μαλακες δεινοσαυροι που δεν τις λιωσατε ολες, καλα να πα8ετε κι εσεις που εξαφανιστηκατε)
μα και παλι αν την ειχα βρει δε θα με εμποδιζαν αυτα στο να την στερησω απο το Συμπαν, αν και αυτο σιχαμερο 8εαμα 8α ηταν γιατι ακομη και ο εσωτερικος της κοσμος σιχαμερος ειναι ρε γαμω το! Εξαιτιας της τρομαξα, εκανα κατι τοσο γελοιο οσο το να φωναξω, η μεση μου εχει παει στην ακρη και περασα ωρες να αποστειρωσω το δωματιο που την αλλη μερα ξαναεκανα γιατι περασα κλιματιστικο κι εγινε συσκατο.
Ευχομαι λοιπον αυτη τη στιγμη να εχει φαγωθει απο αραχνη, αφου δηλητηριαστηκε απο κατσαριδοκτονο και την πατησε αυτοκινητο.
Οση ωρα γραφω συνεχιζω να εχω την ψευδαισθηση οτι κατι περπαταει επανω μου...Τελεια κι ελεγα γιατι να μην εχω κι εγω ενα ψυχοσωματικο...Τωρα καταφερα να κανω συλλογη απο αυτα.

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ

18 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Ότι και να πεις έχεις δίκιο είναι το πιο σιχαμερό και βρώμικο έντομο!Ούτε φωτογραφία δεν μπορώ να το αντικρίσω και μου το'βαλες φάτσα κάρτα!!
Επρεπε να την κάνεις αλοιφή όχι που την άφησες να περιπλανιέται και υπάρχει πιθανότητα να σε ξαναεπισκεφτεί μιας και ήσουν φιλική μαζί της :))

Καλή σου μέρα!

stavroulazerva είπε...

Είναι και η εποχή τους τώρα ξέρεις.
Και μετά από πυρηνική έκρηξη μόνο αυτές θα επιβιώσουν στον πλανήτη....
Καλημέρες!!!

Dreamer Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
χα χα χα χα είσαι κορυφήηηηη
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι εξολοθρευτή!
Χα χα χα

Νηρηιδα είπε...

zoyzoy καλα χθες που εψαχνα να βρω καμια εικονα να βαλω, ανατριχιαζα τοσο που εμοιαζα με σκαντζοχοιρο! Αυτη ηταν απο τις πιο ανεκτες εικονες!

stavroula εδω οι ατιμες αποκεφαλιζονται και πεθαινουν οχι απο αυτο αλλα απο την πεινα μιας και δεν εχουν πια στομα να φανε! Εμ θα καταστραφουν ολα εμ αυτες αταραχες ενας ακομη λογος να μην τις χωνευω!!!

Dreamer Angel γελα γελα εγω ακομη δε μπορω να γελασω!!!!

korinoskilo είπε...

σορρυ αλλα και εγω θα γελασω κοριτσι- γκος-μπαστερς :ρρρρ
χαχαχαχαχαχαχααχχαχα
οχι για τον τρομο σου αλλα ξερεις... για τον υπεροχο τροπο που τα περιεργεραψες :)))

θα εχει φυγει σιγουρα βρε... αυτη σε φοβαται πιο πολυ απο οτι εσυ αυτην ;)

φιλια
καλο απογευμα

kakos lykos είπε...

Πάει πέταξε το "πουλάκι" πήγε στο απέναντι μπαλκόνι, δεν την σήκωνε η ατμόσφαιρα αφού έπεσε σε κατσαριδο-terminator.
Πάλι καλά να λες που δεν σε επισκέφτηκε εκτός από την Τερέζα και κανένας βοθροπόντικος, από τότε που πρωτοέσκαψαν για το μετρό έχουν βγει πολλά στην επιφάνεια εκεί να δεις μέγεθος, πλησιάζουν της γάτας.

Καλησπέρα Νηρηίδα :)

Νηρηιδα είπε...

korinoskilo αυτο σκεφτηκα κι εγω, μια γομαρα 1.74 να παθαινει κριση απο ενα πλασμα που με βλεπει σαν γιγαντα, αλλα απο την αλλη ειδες τι επα8ε και ο Γολιαθ :Ρ

Kake lyke αν παει στο απεναντι δε με χαλαει διοτι μενει η πρωην φιδι μου χεχεχεχε
Παλι καλα που τα ποντικια δε σκαρφαλωνουν σε τοιχους, φαντασου να το μπερδευα και με το κουνελι να το ταιζα κιολας απαπαπαπαπα!

Ευρύνοος είπε...

χαχα

κρατώ την κορυφαία λέξη του πόστ..

"ΣΥΣΚΑΤΟ"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

σου λέω εγώ.. να μην βλέπεις θρίλερ, εσύ τίποτα..

ρε συ..

αυτό στην πλάτη σου τί είναι;
μπλιαχ!!!

χαχα

Νηρηιδα είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΥ; ΠΟΥ; ΠΟΥ; ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΒΟΗΘΑ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! Ει μηπως με δουλευεις;!;!
Μμμμμμμμμ σα δε ντρεπεσαι με τρομαξες νυχτιατικα!
Αν εβλεπες το δωματιο να εισαι σιγουρος δεν το περιεγραφε καμια αλλη λεξη

Γιάννης Παππάς είπε...

αυτές ξέρεις ζούν και με κομμένο κεφάλι ώσπου να πεθάνουν απο ασιτία

καλη σου νύχτα

έλα μωρε τη μικρή τερέζα
άσε που καθαρίζει όλα τα νεκρά μας κύτταρα απο το πάτωμα και δεν κυκλοφορεί και το DNA μας ανεξέλεγκτα

Mikros Alitis είπε...

ΧΑΧΑΧΑ να σαι καλά με έκανες να γελάσω με την ψυχη μου όμως....

ΕΝτάξει γράφεις υπέροχα, η περιγραφή ηταν τέλεια... χαχα .... θα το κάνω αναδημοσίευση στο μπλογκ μου εντάξει;;;;;;;;;

Καλό Βράδυ

Νηρηιδα είπε...

Γιαννη, οταν το ειχα μα8ει αυτο για το κεφαλι επα8α πλακα! Αλλα προτιμω να γεμισει ο τοπος με το dna μου παρα με τερεζες!!!

Μικρε Αλητη , τιμη μου! Αν και μεταξυ μας...προτιμω να γραφω για τιποτε πιο ευχαριστο! :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

Mikros Alitis είπε...

Έτοιμη η αναδημοσιευση, ελπίζω να σου αρέσουν οι εικαστικές μου παρεμβάσεις....

Καλό απογευμα

Νηρηιδα είπε...

Skroutzako καλο καλοκαιρι και σε εσενα, με γαλαζια νερα και δροσερα ποτα!!!

Mikre Aliti, εκανα ηδη μια βολτα στο blog και σου αφησα και σχολιο! Και να θυμασε, θα ζου ζηταω ιδεες για φωτοοοοοοοοοο!

Dorothea είπε...

δε γελώ καθόλου γιατί σε καταλαβαίνω απόλυτα! είμαι ικανή να πάω να κοιμηθώ στο αυτοκίνητο παρά να κοιμηθω στο σπίτι με την ιδεα οτι κυκλοφορα ελευθερη μια κατσαριδα με φτερα η οποια ειναι ικανη αναπασα στιγμη να πεταξει πανω μου. και μονο που το γραφω ανατριχιαζω! απαπαπαππαπαπαπαπαπα μακρια απο μας αυτα! ευτυχως έχω το Βασίλη και τις εξολοθρεύει συνήθως!

Νηρηιδα είπε...

Dorothea αν ειχα αυτοκινητο μπορει και να εκανα το ιδιο με τη φρικη που πηρα! Ε βρε κοριτσι, μιας και εχεις τον Βασιλη, πες του να περναει καμια βολτα κι απο εδω μια χειρα βοη8ειας 8ελω!!!

AATON είπε...

A-Π-Α-Ι-Χ-Τ-Ο
Το διάβασα πρώτη φορά στου "Μικρού αλήτη", και με παραξένεψε στην αρχή το θυλικό γένος της αφήγησης. Καλά ρε συ, γυναίκα είναι ο μικρός αλήτης; ανερωτήθην. Στο τέλος όμως, διάβασα πως έκανε αναδημοσίευση απο την "Νηριίδα" και ήρθα στα συγκαλά μου απο την λαχτάρα. Ξέρεις τι είναι να αποκαλείς κάποιον επί μήνες "φίλε και φίλε" και να σου βγεί "φίλη" ; λέμε τώρα. Ευτυχώς δεν έκανε αλλαγή φύλου, οπότε όλα καλά.
Χάρηκα ειλικρινά που σε διάβασα.